Μάρκετινγκ και Διαφήμιση για Πετυχημένες Εξαγωγές
Στο πλαίσιο των δράσεων του για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, ο ΣΕΒ διοργάνωσε με επιτυχία σήμερα (Πέμπτη, 5/12/2019), στα γραφεία του , το εργαστήριο ExportReady Master, με θέμα: «Μάρκετινγκ και Διαφήμιση για Πετυχημένες Εξαγωγές». Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η κατανόηση των στρατηγικών μάρκετινγκ και διαφήμισης, αλλά και η αξιοποίηση των εργαλείων αυτών, σύμφωνα με τις ανάγκες των καταναλωτών στις χώρες του εξωτερικού.
Μιλώντας για τη σημασία του εργαστηρίου, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής ΣΕΒ, Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης, σημείωσε ότι, «ο ΣΕΒ εντείνει τις προσπάθειες του για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων με σεμινάρια, εξειδικευμένη πληροφόρηση και επιχειρηματικές αποστολές, σε αγορές στόχους. Υπογράμμισε ότι η ανάγκη για περισσότερη εξωστρέφεια, είναι ένα από τα μαθήματα της οικονομικής κρίσης, ενώ πρόσθεσε ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν συνειδητοποιήσει ότι λειτουργούν σε ένα διεθνές περιβάλλον, και ότι πρέπει να προσαρμοστούν στο διεθνή ανταγωνισμό με συνεχή ενημέρωση για τις εξελίξεις στις διεθνείς αγορές ως βασική προϋπόθεση επιτυχίας».
Δείτε εδώ τα videos από την εκδήλωση.