Ηλεκτρονικό Εργαστήριο «Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην πράξη»
H εταιρική ταυτότητα είναι αυτό που ξεχωρίζει την επιχείρηση στους πελάτες της. Μπορεί να είναι μία μόνο λέξη ή μια εικόνα, αλλά δεν είναι ένα απλό θέμα. Η δημιουργία της ταυτότητας μιας εταιρείας είναι μια δυναμική διαδικασία. Δείχνει ποια είναι η εταιρία, τι θέλει να γίνει, πώς θέλει οι άλλοι να την βλέπουν, τι να περιμένει ο πελάτης. Είναι η αντίληψη, η εντύπωση που έχουν οι πελάτες για τα προϊόντα / υπηρεσίες που παράγει η εταιρία. Η ταυτότητα μπορεί να μεταφέρεται από τις εικόνες και το μήνυμα μιας διαφήμισης, τη συσκευασία του προϊόντος που θα κάνει τον καταναλωτή να το επιλέξει, την υπόσχεση ποιότητας που συνοδεύει το προϊόν, την περιγραφή που θα διαβάσει στο ηλεκτρονικό κατάστημα ένας υποψήφιος αγοραστής. Αλλά είναι επίσης τα σχόλια που θα ανταλλάξουν οι πελάτες μεταξύ τους στα social media, στις αξιολογήσεις και στις προτιμήσεις.
Ο ΣΕΒ οργανώνει ψηφιακό εργαστήριο με τίτλο «Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην πράξη», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα, 24 Μαΐου 2021 και ώρες 15:00-16:30.
Το σεμινάριο αποσκοπεί να στηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες του διεθνούς εμπορίου, αλλά και να εξελίξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες στο branding. Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων.
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του εργαστηρίου παρακάτω και δηλώστε συμμετοχή έως την Παρασκευή 21 Μαΐου 2021. Θα λάβετε το σύνδεσμο ηλεκτρονικής παρακολούθησης του εργαστηρίου μετά την εγγραφή σας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Τομέα Βιομηχανίας, Ανάπτυξης, Δικτύων & Περιφερειακής Πολιτικής (κα. Βίκυ Μακρυγιάννη, Τ: 211 5006 121, E: ir@sev.org.gr).