Σεμινάριο 11/2024 «Digital Marketing»
Φέτος, για πρώτη χρονιά, ο ΣΕΒ, το Alba και η Google ενώνουν τις δυνάμεις τους στην παροχή εκπαιδευτικών σεμιναρίων που στοχεύουν στη σύνδεση της επιχειρηματικής γνώσης με την εφαρμογή εργαλείων ΑΙ. Το σεμινάριο αποτελείται από δύο μέρη:
1. διδακτικές ενότητες από το Alba 2. ΑΙ workshops από την Google.
Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής:
Ενότητες Alba: 4/11, 6/11, 8/11/, 14/11/2024, 9:30-12:30
Workshop AI Google: 19, 20, 21/11/2024, 9:30-11:00
Διάρκεια σεμιναρίου: 12 ώρες Alba και 4,5 ώρες Google
Τρόπος διεξαγωγής: Zoom platform
Μέγιστος Αριθμός ατόμων: 24
Κόστος συμμετοχής: δωρεάν για στελέχη εταιρειών-μελών του ΣΕΒ, με συμβολικό τίμημα €50 ευρώ υπέρ του Φιλανθρωπικού Σωματείου Εστία Κοριτσιού «Φιλοθέη η Αθηναία».
Προθεσμία αίτησης συμμετοχής: 30/10/2024
Προθεσμία πληρωμής ποσού για την κατοχύρωση της συμμετοχής: 31/10/2024
Στόχοι Σεμιναρίου
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να δοθεί μια καλή πρώτη γνώση στους συμμετέχοντες για το digital marketing, προκειμένου να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και τα πλεονεκτήματά του. Επιπλέον το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους συμμετέχοντες μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στο Canva, μια εύχρηστη και ισχυρή διαδικτυακή πλατφόρμα σχεδίασης. Οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν το περιβάλλον εργασίας του Canva, θα μάθουν πώς να περιηγούνται στη μεγάλη βιβλιοθήκη εργαλείων σχεδίασης και θα αποκτήσουν πρακτική εμπειρία στη δημιουργία οπτικά ελκυστικών γραφικών.
Μέσα από τη δομή του σεμιναρίου αναλύονται τα εξής:
- Τι είναι το Digital Marketing;
- Βασικές έννοιες στο Digital Marketing
- Ποιες είναι οι βασικές αρχές του digital marketing;
- Funnel (Buyer’s Journey)
- Λειτουργίες Marketing & Buyer’s Journey
- Ψηφιακά κανάλια
- Ανάπτυξη & κατανόηση στόχων (ποιες παράμετροι πρέπει να ληφθούν υπόψιν για την ανάπτυξη του brand)
- Χρησιμότητα & αξιοποίηση έρευνας με σκοπό την ανάπτυξη του brand
- Ποια data πρέπει να συλλέξω;
- Ποια εργαλεία μπορώ να χρησιμοποιήσω;
- Τι κάνει ο ανταγωνισμός;
- Επισκόπηση του Canva ως διαδικτυακής πλατφόρμας σχεδίασης για τη δημιουργία γραφικών, παρουσιάσεων και άλλων
- Εξερεύνηση του περιβάλλοντος εργασίας του Canva
- Εξερεύνηση των βασικών στοιχείων του Canva
Περιεχόμενο και Ροή Προγράμματος
Το σεμινάριο αναπτύσσεται στις παρακάτω ενότητες:
- Foundations of Digital Marketing
- Τι ακριβώς αποζητάνε οι χρήστες;
- Γιατί να κάνω διαφήμιση;
- Ποια είναι τα μοντέλα χρέωσης;
- Digital Display
- Direct
- GDN
- Social Media
- Τι αναρτούμε και πού;
- Ποιο περιεχόμενο έχει ενδιαφέρον;
- Analytics
- Google Analytics
- Social Media Insights
- Στοιχεία Σχεδίασης Canva:
- Εξερεύνηση της μεγάλης βιβλιοθήκης εικόνων, εικονιδίων, σχημάτων και γραμματοσειρών του Canva για τη δημιουργία οπτικά ελκυστικών σχεδίων.
- Βήμα-βήμα καθοδήγηση για τη δημιουργία πρωτότυπων γραφικών.
- Εξαγωγή και Κοινοποίηση Σχεδίων:
- Πώς να κατεβάζετε, κοινοποιείτε και δημοσιεύετε τις δημιουργίες σας στο Canva
- Εξερεύνηση διαφορετικών μορφών
Workshops AI Google
- Στρατηγική Μάρκετινγκ και ΑΙ
- Προσέγγιση του κοινού με βίντεο μικρής διάρκειας
- Αφήγηση Ιστοριών μέσα από την οπτικοποίηση δεδομένων
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη marketing, πωλήσεων ή εμπορικού τμήματος, καθώς και σε ελεύθερους επαγγελματίες ή επιχειρηματίες που θέλουν να έχουν την επίβλεψη των πρακτικών του digital marketing, ώστε να βρίσκονται σε θέση να καταλάβουν ποια αποτελέσματα είναι σημαντικά σε μια εταιρεία και να λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τις στρατηγικές και τις τακτικές Digital Marketing του Οργανισμού τους.
Εισηγητές
Γιώργος Αναγνωστόπουλος Teaching Fellow, Alba Graduate Business School, The American College of Greece – Ιδρυτής / Πρόεδρος, Socialab
Ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος είναι επιχειρηματίας, κυρίως στο χώρο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης. Οι τρέχουσες δραστηριότητές του περιλαμβάνουν τέσσερις εταιρείες στον κλάδο business services. Ο ίδιος έχει τιμηθεί δύο φορές ως National Winner στα European Business Awards και στα ACQ Global Awards. Το 2009, ιδρύει την Socialab, ένα digital-first advertising agency, το οποίο έχει κερδίσει την αναγνωρισιμότητα του στην ελληνική αγορά, με 70 στελέχη και περισσότερους από 90 ενεργούς πελάτες κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, ενώ βρίσκεται στις 20 κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Σήμερα, ο κ. Αναγνωστόπουλος είναι Διευθυντής Προγράμματος στον Τομέα του Digital Marketing στο τμήμα Executive Development στο Alba Graduate Business School. Από το 2011, έχει εκπαιδεύσει προσωπικά περισσότερα από 2.500 στελέχη. Συχνά συμμετέχει ως ομιλητής σε συνδιαλέξεις και εταιρικές εκδηλώσεις, καθώς επίσης και ως μέλος της κριτικής επιτροπής σε επιχειρηματικούς και διαφημιστικούς διαγωνισμούς.
Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
Ο κ. Τάσος Βελιανίδης είναι ο Chief Strategist της Socialab από το 2012. Έχει δημιουργήσει στρατηγικές για πολλές επιτυχημένες καμπάνιες, είτε σε αποκλειστικά ψηφιακό περιβάλλον είτε σε 360 καμπάνιες, για πάνω από 100 brands, συμπεριλαμβανομένων των Lidl, Mattel, Lego, Durex, Wella, Ήπειρος. Με την ομάδα των 17 ατόμων του, σχεδιάζει και υλοποιεί νέες καμπάνιες που εμπνέουν τους καταναλωτές να μοιράζονται περιεχόμενο και βίντεο σχεδόν κάθε εβδομάδα. Τα πρώτα του βήματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ ξεκίνησαν ως blogger, πριν ενταχθεί σε digital agency το 2008. Στα πρώτα τρία χρόνια της καριέρας του, οι καμπάνιες του απέσπασαν περισσότερα από 10 βραβεία διεθνώς. Από το 2012, δημιουργεί τις ιδέες πίσω από μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματα της Socialab, περιλαμβάνοντας διεθνείς διακρίσεις και αναγνώριση. Είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους ομιλητές στην Ελλάδα, με ομιλίες που περιλαμβάνουν το TEDx και ετήσια συνέδρια για το μάρκετινγκ, όπως το All Things Facebook και το Social Media Conference. Τα τελευταία 5 χρόνια είναι κριτής στα Ermis Awards και έχει φέρει ευρωπαϊκά διαφημιστικά βραβεία για την ομάδα και την εταιρεία του.
Έλενα Κοντιζά, Digital Director, Socialab
Η κα Έλενα Κοντιζά είναι μια καταξιωμένη επαγγελματίας με Μεταπτυχιακό στον τομέα του International Business and Management από το Alba Graduate Business School και πτυχίο από το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Με περισσότερα από πέντε χρόνια σταθερής επαγγελματικής εξέλιξης, η Έλενα έχει πλέον μια σημαντική πορεία στον επιχειρηματικό τομέα. Η καριέρα της ξεκίνησε με θέσεις στο project management και στο account execution, όπου ανέδειξε τις ηγετικές της ικανότητες και την εξειδίκευσή της στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Ως Business Development Manager στη Socialab, αξιοποίησε το στρατηγικό της όραμα για την ανάπτυξη και την επιτυχία της εταιρείας. Σήμερα, ως Digital Director, διαχειρίζεται ένα πολυδιάστατο χαρτοφυλάκιο με projects, το καθένα με διαφορετικό εύρος και διαφορετικά παραδοτέα. Οι ευθύνες της περιλαμβάνουν την προσεκτική ανασκόπηση και ανάθεση αυτών των έργων, διασφαλίζοντας ότι όλα ευθυγραμμίζονται με τους στρατηγικούς επιχειρηματικούς στόχους της εταιρείας.