4ο Συμπόσιo από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) με τίτλο “Made in Greece: Η έξοδος από την κρίση”, 9 Φεβρουαρίου 2012, ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ, Αμφιθέατρο Ραδιοφωνικού Σταθμού Αθήνα 984 «Γιάννης Ρίτσος»
Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) διοργανώνει το 4ο Συμπόσιό της την Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012 στη ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ, Αμφιθέατρο Ραδιοφωνικού Σταθμού Αθήνα 984 «Γιάννης Ρίτσος», Πειραιώς 100, Γκάζι, με τίτλο “Made in Greece: Η έξοδος από την κρίση”.
Το συγκεκριμένο Συμπόσιο γίνεται υπό την Αιγίδα της Ειδικής Γραμματείας Ανταγωνιστικότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών, του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνουν οι κ.κ. Ε.Πατεράκης, Ειδικός Γραμματέας για την Ανταγωνιστικότητα, Δ. Νικολάου, Γεν.Δ/ντης του ΣΕΒ, Α.Καλαμπόκης, Δ/νων Σύμβουλος του ΟΠΕ και η κα Χ.Σακελλαρίδου, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων.
Στο Συμπόσιο κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη και πανεπιστημιακοί θα παρουσιάσουν και θα σχολιάσουν επιτυχημένες στρατηγικές Μάρκετινγκ από Ελληνικές επιχειρήσεις στις τρεις θεματικές ενότητες του Συμποσίου οι οποίες εστιάζουν στα Προϊόντα της Ελληνικής γης στις Διεθνείς Αγορές, στην Αίσθηση και τις Γεύσεις της Ελλάδας στις Διεθνείς Αγορές, και στην Ελληνική Τεχνολογία-Τεχνογνωσία στις Διεθνείς Αγορές…παρακάτω διαβάστε περισσότερα.
Διαβάστε εδώ το πρόγραμμα.