Ενημέρωση των εξαγωγικών επιχειρήσεων για τη σημασία του branding στο διεθνές εμπόριο
Tην Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2023 διεξήχθη το ψηφιακό εργαστήριο της σειράς ExportReady Master «Πώς να γίνετε ExportExperts» του ΣΕΒ, σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) με θέμα «Branding και Re-branding».
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, εξειδικευμένα στελέχη από τις εταιρείες Socialab, Peppermint Ad., Eurobank, Foodrinco, Όμιλος Εταιρειών Ηρακλής και Dust+Cream, ανέλυσαν τις βασικές αρχές branding για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης εταιρικής ταυτότητας, τόσο παραδοσιακά όσο και ψηφιακά, και μοιράστηκαν χρήσιμη πληροφόρηση και συμβουλές με τους συμμετέχοντες, αναδεικνύοντας την σπουδαιότητα του ισχυρού branding στη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας στις τοπικές αγορές. Παράλληλα, μέσα από την παρουσίαση πραγματικών παραδειγμάτων (case studies) branding και rebranding σε καταναλωτικά αγαθά (Ταχυκίνητα-FMCG και Διαρκή-Durable) και υπηρεσίες, προερχόμενα κυρίως από τους κλάδους των τραπεζών, τροφίμων και ποτών, δομικών υλικών και καλλυντικών, οι συμμετέχοντες έλαβαν προστιθεμένη αξία σχετικά με τη σημασία της διαμόρφωσης αποτελεσματικών στρατηγικών branding, που συμβάλλουν στην οικοδόμηση μιας επιτυχημένης και ισχυρής επωνυμίας, με απώτερο σκοπό την κατάκτηση μεριδίου στις αγορές-στόχους που έχουν τεθεί από τις επιχειρήσεις.