Πώς επεκτείνουν τις πωλήσεις τους οι επιχειρήσεις στο εξωτερικό μέσω ψηφιακών καναλιών
Tην Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε ακόμα ένα ψηφιακό εργαστήριο της σειράς ExportReady Master «Πώς να γίνετε ExportExperts» του ΣΕΒ, με θέμα «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Εξαγωγές», με την υποστήριξη των περιφερειακών βιομηχανικών συνδέσμων ΣΒΑΠ, ΣΒΘΣΕ, ΣΘΕΒ, ΣΕΒΠΕΔΕ, ΣΒΣΕ και με τη χορηγία του Export Gate της Eurobank.
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, εκπρόσωποι αρμόδιων φορέων και επιχειρήσεων που πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και τις εταιρείες DK Consultants Group, DHL Express, La mia Stevia και Altex S.A./Funky Budha τοποθετήθηκαν καταθέτοντας την εμπειρία τους και παραθέτοντας στοιχεία αναφορικά με τους τρόπους διείσδυσης στις αγορές-στόχους, τα απαραίτητα βήματα για την ανάπτυξη των πωλήσεων σε αγορές του εξωτερικού μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου, τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις, αλλά και τους πιθανούς κινδύνους και τους τρόπους αποφυγής τους. Με την παρουσίαση πραγματικών παραδειγμάτων από την εμπειρία των ομιλητών στο ηλεκτρονικό εμπόριο στους κλάδους των τροφίμων, των ενδυμάτων αλλά και της εφοδιαστικής αλυσίδας, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να αποκομίσουν χρήσιμη πληροφόρηση σχετικά με τις διαδικασίες διεξαγωγής πωλήσεων μέσω ψηφιακών καναλιών, καθώς και πώς αυτά διακινούνται αποτελεσματικά στις αγορές του εξωτερικού. Το μήνυμα που οι ομιλητές μετέδωσαν στους συμμετέχοντες ήταν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μονόδρομος για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων που στοχεύουν στην κατάκτηση ή στη διεύρυνση του μεριδίου τους στις αγορές-στόχους.