Συνέδριο του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ): ”2ο Marketing Forum Νοτιοανατολικής Ευρώπης’’, 26 & 27 Μαΐου 2005

8 Απριλίου 2005 | Δελτία Τύπου & Ανακοινώσεις
Θεματικές: Εργασιακά

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, σε συνεργασία με το European Marketing Confederation (EMC) οργανώνει στις 26 & 27 Μαΐου 2005 το 2ο Marketing Forum Νοτιοανατολικής Ευρώπης με τίτλο Brand Building Strategies: Global, Regional or Local Approach?”

Ο ρόλος που καλούνται οι χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης να διαδραματίσουν, ως πεδίο επιχειρηματικής δράσης, στο πλαίσιο της Ενωμένης Ευρώπης αποτέλεσε το έναυσμα για τη διοργάνωση μιας τέτοιας εκδήλωσης, με επίκεντρο μια βασική λειτουργία της επιχείρησης:  το Marketing.

Για δεύτερη φορά, ύστερα από τη μεγάλη επιτυχία του πρώτου Συνεδρίου που διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη το Μάιο του 2003, επιχειρείται και πάλι στο πλαίσιο ενός φιλόδοξου Συνεδρίου, να καταγραφεί τόσο μέσα από τα συμπεράσματα μιας έρευνας που πραγματοποιείται ειδικά για τον σκοπό αυτό στις χώρες της Ν.Α. Ευρώπης, όσο και από τις εισηγήσεις σημαντικών ομιλητών και εξεχουσών προσωπικοτήτων με διεθνή εμπειρία στο χώρο του Marketing, ο τρόπος που χαράζεται η στρατηγική για το «κτίσιμο» μιας μάρκας στις ακόλουθες χώρες: Αλβανία, Βοσνία, Βουλγαρία, FYROM, Κροατία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία, Kύπρο και Ελλάδα.

Επιπλέον, το Συνέδριο στοχεύει:

  1. Στην καταγραφή τυχόν διαφοροποιήσεων στο τρόπο που «κτίζεται» μια μάρκα τόσο σε στρατηγικό  επίπεδο όσο και σε επίπεδο τακτικής
  2. Στην παρουσίαση της αξίας που μπορεί να προσφέρει η εδραίωση μιας μάρκας στις εταιρίες που ήδη δρουν ή στοχεύουν να δράσουν στην εν λόγω περιοχή
  3. Στη μεταφορά εμπειρίας και τεχνογνωσίας από αγορές, στις οποίες το Marketing αποτελεί βασικό εργαλείο για την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων και στην ανταλλαγή απόψεων ανάμεσα στα στελέχη που θα το παρακολουθήσουν
  4. Στη δημιουργία χρήσιμων επιχειρηματικών γνωριμιών και επαφών

Οι θεματικές ενότητες που Συνεδρίου είναι οι ακόλουθες:

  • Brand Diagnosis
    • Understanding the region
    • Understanding the consumer
  • Brand Direction
    • Brand strategy / positioning
  • Brand Connection
    • Above the line strategy implementation
    • Below the line strategy implementation

Το 2ο Marketing Forum Νοτιοανατολικής Ευρώπης απευθύνεται σε Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές Marketing και Πωλήσεων και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη πολυεθνικών, Ελληνικών και άλλων επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται σε κάποιες από τις παραπάνω αγορές, καθώς και σε αντίστοιχα στελέχη τοπικών επιχειρήσεων.

Περισσότερες πληροφορίες για τις εκδηλώσεις της ΕΕΔΕ στο τηλέφωνο 210 2112000-9

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ