Εργαστήριο με θέμα: “Οι ψηφιακοί καταναλωτές”
Τι προσφέρουμε
Προκειμένου οι ελληνικές επιχειρήσεις να καταστούν ψηφιακά ανταγωνιστικές και να υιοθετήσουν άμεσα προηγμένες ψηφιακές πρακτικές σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων τους, προσφέρουμε 6 εξειδικευμένα εργαστήρια, διάρκειας 4 ωρών το καθένα.
Ψηφιακοί καταναλωτές, 28/2/2018
Η εξυπηρέτηση του καταναλωτή στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Καθώς οι πελάτες γίνονται ήδη αποδέκτες ψηφιακά εκσυγχρονισμένων υπηρεσιών, οι απαιτήσεις τους αυξάνονται κατακόρυφα, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο απευθύνονται. Αναζητούν εξατομικευμένες προσφορές, αδύνατες προς υλοποίηση πριν από ελάχιστα χρόνια. Τα κανάλια διανομής είναι πλέον πολλαπλά και οι επιλογές του καταναλωτή επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτό το εργαστήριο οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να μετασχηματίζουν τα προϊόντα τους σε εμπειρίες, πώς να αξιοποιούν μεθοδολογίες «analytics» και «design thinking» για να προσφέρουν εξατομικευμένα προϊόντα/υπηρεσίες, αλλά και πως θα καταφέρουν να γκρεμίσουν τα εσωτερικά «σιλό» και να κτίσουν μια νέα ολιστική προσέγγιση μέσα στην επιχείρηση εστιασμένη στον πελάτη.
Δείτε εδώ το πρόγραμμα.
Σε ποιους απευθύνονται τα εργαστήρια
Τα εργαστήρια αφορούν μόνο επιχειρήσεις μέλη ΣΕΒ. Απευθύνονται στις διοικήσεις των επιχειρήσεων που καλούνται να πάρουν αποφάσεις για τον επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους, στους CTOs και CIOs, αλλά και σε όλα τα ανώτερα στελέχη που συμμετέχουν ή πρόκειται να συμμετάσχουν σε έργα και δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Τομέας Βιομηχανίας, Αναπτυξιακών Πολιτικών και Δικτύων, Νατάσσα Ταλάντη | Τηλ.: +30 211 5006 171| Email: industrial@sev.org.gr
Δείτε εδώ τα σχετικά βίντεο.
Δείτε τις παρουσιάσεις των ομιλητών:
- Πως σχεδιάζεται και οργανώνεται η εξυπηρέτηση του καταναλωτή στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα
- Customer Journey in Telecoms
- Retail Stores (B2C) case studies: COOP Italia, Telstra
- Retail Stores (B2C) case studies: SPAR Austria Manufacturing & Consumer Goods industry case studies: Doka Group, Emmi Group Tourism industry case study: Palladium Hotel Group
- Working with the Digital Ecosystem
- Digital disruption in Banking – The UX element
- Online retailers transforming their business model: Netflix, ASOS