Εργαστήριο με θέμα: “Η αξία των δεδομένων (data driven company)”
Τι προσφέρουμε
Προκειμένου οι ελληνικές επιχειρήσεις να καταστούν ψηφιακά ανταγωνιστικές και να υιοθετήσουν άμεσα προηγμένες ψηφιακές πρακτικές σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων τους, προσφέρουμε 6 εξειδικευμένα εργαστήρια, διάρκειας 4 ωρών το καθένα.
Η αξία των δεδομένων (data driven company) – 21/11/2017
Πως τα δεδομένα δημιουργούν νέα αξία για τις επιχειρήσεις. Τα δεδομένα αποτελούν το νέο ψηφιακό κεφάλαιο και τη ραχοκοκαλιά των νέων ψηφιακών οικοσυστημάτων. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι αποφάσεις που βασίζονται στη γνώση αποτελούν το κλειδί για την ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι επιχειρήσεις προκειμένου να αποκομίσουν την μεγαλύτερη δυνατή αξία από τα δεδομένα τους, θα πρέπει να τα μετατρέψουν σε πολύτιμες γνώσεις και ταυτόχρονα να υιοθετήσουν ριζικά νέους τρόπους εργασίας. Σε αυτό το εργαστήριο παρουσιάζουμε τα βασικά χαρακτηριστικά των «data driven» εταιρειών, αναλύουμε τα οφέλη που αποκομίζουν και μοιραζόμαστε χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να μετατραπούν σε επιχειρήσεις που στηρίζονται στη γνώση (insight-powered enterprises).
Δείτε εδώ το πρόγραμμα.
Σε ποιους απευθύνονται τα εργαστήρια
Τα εργαστήρια αφορούν μόνο επιχειρήσεις μέλη ΣΕΒ. Απευθύνονται στις διοικήσεις των επιχειρήσεων που καλούνται να πάρουν αποφάσεις για τον επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους, στους CTOs και CIOs, αλλά και σε όλα τα ανώτερα στελέχη που συμμετέχουν ή πρόκειται να συμμετάσχουν σε έργα και δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Τομέας Βιομηχανίας, Αναπτυξιακών Πολιτικών και Δικτύων, Νατάσσα Ταλάντη | Τηλ.: +30 211 5006 171 | Email: industrial@sev.org.gr
Δείτε τις παρουσιάσεις των ομιλητών:
- Data driven companies: Εισαγωγικές έννοιες, εξελίξεις και προοπτικές, Δρ. Γεώργιος Πασσαλής, Senior Manager, Accenture Analytics
- Ανάλυση προωθητικών ενεργειών και τιμών προϊόντων σε καταστήματα λιανικής, Φώτης Δημάκης, Manager, Accenture Analytics
- Αξιοποίηση δεδομένων για βελτιστοποίηση υπηρεσιών ψηφιακής τηλεόρασης των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, Δρ. Γεώργιος Πασσαλής, Senior Manager, Accenture Analytics
- Αποτελεσματική Διαχείριση Υποδομών και Συμβάντων – Βλάβες σε Δίκτυα Μεταφοράς Ύδρευσης, Γεράσιμος Μιχαλίτσης, Senior Manager, Intrasoft International
- Βελτιστοποίηση Πόρων και Προσπάθειας – Επιλογή Ιδανικής Θέσης και Πρόβλεψη χρόνου ολοκλήρωσης υπηρεσίας, Γεράσιμος Μιχαλίτσης, Senior Manager, Intrasoft International
- Ανάλυση πελατολογίου στην λιανική εμπορία πετρελαιοειδών, Δρ. Γεώργιος Πασσαλής, Senior Manager, Accenture Analytics
- Στρατηγική Διαχείρισης Δεδομένων για την βελτίωση επιχειρησιακών ιδεών και αποφάσεων, Τζούλη Σίμου, Data Strategy Booster, Interamerican
- Κατανομή πελατειακής βάσης, μη εξυπηρετούμενα δάνεια και πιθανότητα αθέτησης, Νικόλαος Γκένωσης, Banking Principal Consultant, Intrasoft SA
- Νέες τάσεις και ευφυείς τεχνικές για τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, Δημήτρης Παπαγεωργίου, Manager, Accenture Analytics