Ψηφιακό Εργαστήριο: «Πώς να γίνετε ExportExperts: Branding και Re-branding»
Η σπουδαιότητα του κατάλληλου και αποτελεσματικού marketing και ενός ισχυρού branding, συνδέονται άμεσα με την επιτυχία προώθησης και προβολής των προϊόντων. Αποτελούν ουσιαστικά το διαβατήριο για την επιτυχημένη διείσδυση των ελληνικών επιχειρήσεων σε νέες αγορές του εξωτερικού, καθώς συμβάλουν στη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας στις τοπικές αγορές. Σε κάποιες περιπτώσεις, ενδεχομένως να χρειάζεται και προσαρμογή του προϊόντος έτσι ώστε να καλύπτει τις εγχώριες ανάγκες/ιδιαιτερότητες.
Μάθετε περισσότερα για όλα τα παραπάνω, στο ψηφιακό εργαστήριο ExportReady Master που συνδιοργανώνουν ο ΣΕΒ και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), με θέμα «Branding και Re–branding».
Στο εργαστήριο θα αναλυθούν από έμπειρους και εξειδικευμένους εισηγητές, οι βασικές αρχές branding που απαιτούν τα Γρήγορα Κινούμενα Καταναλωτικά Αγαθά (FMCG) αλλά και τα Διαρκή Αγαθά, καθώς επίσης και το πώς το digital marketing δύναται να συμβάλει στην οικοδόμηση μιας επιτυχημένης εταιρικής ταυτότητας για την επέκταση και εδραίωση της μάρκας στις αγορές του εξωτερικού. Επιπρόσθετα, θα παρουσιαστούν μελέτες περίπτωσης (case studies) branding και re-branding από στελέχη διαφορετικών κλάδων της αγοράς. Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που εμπλέκονται στο μάρκετινγκ και στις διεθνείς πωλήσεις.
Ημερομηνία διεξαγωγής σεμιναρίου: Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2023
Ώρα: 15.00 – 17.00 μ.μ.
Πλατφόρμα μετάδοσης: Zoom
Δείτε παρακάτω το αναλυτικό πρόγραμμα του σεμιναρίου και δηλώστε συμμετοχή.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν για τα μέλη του ΣΕΒ και του ΕΒΕΘ. Για τα μη μέλη, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Ο σύνδεσμος ηλεκτρονικής παρακολούθησης του εργαστηρίου, θα σας αποσταλεί λίγες ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής της εκδήλωσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον ΣΕΒ (Ντίνα Αθανασίου, Τ: 211 5006 104, Ε: ir@sev.org.gr) και το ΕΒΕΘ (Θεόδωρος Αξυλιθιώτης, Τ: 2310 370120, Ε: theo@ebeth.gr).