Σεμινάριο 2/2024 «CSR & ESG: Corporate Stakeholder Responsibility & Sustainability»
Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής: 26/02, 28/02, 04/03, 06/03/2024, 9:30-13:30
Διάρκεια σεμιναρίου: 16 ώρες
Τρόπος διεξαγωγής: Zoom platform
Μέγιστος Αριθμός ατόμων: 25
Κόστος συμμετοχής: δωρεάν για στελέχη εταιρειών-μελών του ΣΕΒ, με συμβολικό τίμημα €50 ευρώ υπέρ του Φιλανθρωπικού Σωματείου Εστία Κοριτσιού «Φιλοθέη η Αθηναία».
Προθεσμία αίτησης συμμετοχής: 21/2/2024
Προθεσμία πληρωμής ποσού για την κατοχύρωση της συμμετοχής: 22/2/2024
Στόχοι προγράμματος
Πόσο απαιτητικό είναι να μετρήσουμε, να παρουσιάσουμε και να επικοινωνήσουμε την ικανοποίηση των εμπλεκομένων μερών μίας επιχείρησης; Για τους περισσότερους ερευνητές, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί μία αντιφατική, ρευστή, ασαφή και δύσκολη έννοια, η οποία γεννά ατέρμονες διαφωνίες σχετικά με την ορθή χρήση της. Η μέτρηση, η περιγραφή και η δημιουργία αναφορών σχετικά με το CSR, καθώς και η ενημέρωση των εμπλεκόμενων μερών για το CSR, αποτελεί πρόκληση για τους Οργανισμούς. Στο σεμινάριο αυτό, θα εξετάσουμε δυσκολίες που έχει η μέτρηση ικανοποίησης των εμπλεκομένων μερών, σε ότι αφορά θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και θα εστιάσουμε στα εργαλεία, τις διαστάσεις αλλά και τους κανονισμούς που διέπουν τη μέτρηση και την επικοινωνία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Το σεμινάριο εστιάζει στα εξής θέματα:
- Το ‘πώς’ και το ‘γιατί’ της μέτρησης απόδοσης του CSR
- Φιλοσοφία και τρόποι μέτρησης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
- Καινοτόμες πρακτικές στη μέτρηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης: H χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης για τη μέτρηση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
- Οι κίνδυνοι που ενέχει η επικοινωνία της Εταιρικής Kοινωνικής Ευθύνης και το ρίσκο που αντιμετωπίζει ένας Οργανισμός όταν επικοινωνεί ευρέως τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
-
- Στελέχη Οργανισμών και ΜΜΕ, διαφορετικών ειδικοτήτων και ιεραρχικών βαθμίδων, που επιθυμούν να κατανοήσουν και να ερμηνεύσουν την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, ως ένα βασικό κριτήριο που συνδέεται με την ικανοποίηση των εμπλεκομένων μερών ενός Οργανισμού.
- Στελέχη οργανισμών που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώση και εργαλεία για το σχεδιασμό και τη διαχείριση μετρήσεων και παρουσιάσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
- Στελέχη που ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν καριέρα στον χώρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (CSR / ESG).
Εισηγητής: Δρ. Παύλος Βλάχος, Associate Professor of Marketing, The Theodore Papalexopoulos Chair in Sustainability, Alba Graduate Business School, The American College of Greece
Ο κ. Παύλος Α. Βλάχος (Ph.D.) είναι κάτοχος της επώνυμης Ακαδημαϊκής Έδρας στη Περιβαλλοντική και Κοινωνική Βιωσιμότητα «Θεόδωρος Παπαλεξόπουλος» και Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ στο ALBA Graduate Business School, The American College of Greece (μόνιμος Καθηγητής). Είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου σπουδών στη Διοικητική Επιστήμη & Τεχνολογία (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και κάτοχος MBA (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο). Έχει διατελέσει Ακαδημαϊκός Διευθυντής του Alba MBA και του MSc in Marketing (Alba). Διδάσκει σε μεταπτυχιακό επίπεδο Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & Βιωσιμότητα, Μεθόδους Έρευνας & Αναλυτική Μάρκετινγκ, καθώς και Στρατηγική Μάρκετινγκ. Η τρέχουσα έρευνά του εστιάζει σε θέματα Ιδιωτικότητας Δεδομένων (Data Privacy), Οργανωσιακoύ Στίγματος (Organizational Stigma) και Εταιρικής Κοινωνικής και Περιβαλλοντικής Υποκρισίας (Greenwashing). Είναι μέλος της συντακτικής επιτροπής του Journal of Business Research (έμφαση σε Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & Βιωσιμότητα) και μέλος του Ακαδημαϊκού Δικτύου της TruValue Labs (a FactSet Company), μιας εταιρείας τεχνολογίας που χρησιμοποιεί Τεχνητή Νοημοσύνη για να αξιολογεί σε πραγματικό χρόνο την επίδοση χιλιάδων εταιρειών σε Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & Βιωσιμότητα. Οι εργασίες του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, μεταξύ άλλων στο Human Relations, Harvard Business Review, Journal of Organizational Behavior, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Business Ethics, European Journal of Information Systems, Industrial & Organizational Psychology (Perspectives), Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, International Journal of Human Resource Management και California Management Review (Insights).