Μαρ 05

Σεμινάριο 3/2024 «Design Thinking»

Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής: 5, 7, 12/03/2024, 09:30-13:30

Διάρκεια σεμιναρίου: 12 ώρες

Τρόπος διεξαγωγής: Zoom platform

Μέγιστος Αριθμός ατόμων: 12

Κόστος συμμετοχής: δωρεάν για στελέχη εταιρειών-μελών του ΣΕΒ, με συμβολικό τίμημα €50 ευρώ υπέρ του Φιλανθρωπικού Σωματείου Εστία Κοριτσιού «Φιλοθέη η Αθηναία».

Προθεσμία αίτησης συμμετοχής: 29/2/2024

Προθεσμία πληρωμής ποσού για την κατοχύρωση της συμμετοχής: 1/3/2024

 

Στόχοι προγράμματος

Το Design Τhinking είναι μια δημιουργική προσέγγιση στην επίλυση προβλημάτων που στοχεύει στο να ξεπεράσει υποσυνείδητες προκαταλήψεις και στερεότυπα, αναζητώντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις βαθύτερες συναισθηματικές ανάγκες και φιλοδοξίες των ανθρώπων. Το Design thinking είναι ανθρωποκεντρικό, με την έννοια ότι έχει ως αφετηρία τη βαθιά ενσυναίσθηση και κατανόηση των αναγκών και κινήτρων των ανθρώπων.

Η μεθοδολογία σχεδιασμού θέτει τις αρχές του Design thinking στην πράξη. Είναι μια διαδικασία μέσα από την οποία παράγουμε και εξελίσσουμε ιδέες και λύσεις. Η ορθή εφαρμογή του Design thinking βασίζεται περισσότερο στην τήρηση των γενικών αρχών και του τρόπου σκέψης και λιγότερο στην πιστή τήρηση των διαδικασιών. Παρόλα αυτά, οι περισσότερες μεθοδολογίες προβλέπουν ένα μικρό αριθμό από στάδια, τα οποία εναλλάσσουν συγκλίνουσα και αποκλίνουσα δημιουργική σκέψη με τη χρήση διαφόρων τεχνικών, οδηγώντας την ομάδα σχεδιασμού σε κάθε βήμα, από τον αρχικό εντοπισμό του προβλήματος (ή της ευκαιρίας) έως τη δημιουργία της προτεινόμενης λύσης. Οι μεθοδολογίες αντλούν από τις δημιουργικές μας δυνάμεις, τη διαίσθηση, την παρατήρηση, την κριτική ερμηνεία των παρατηρήσεων. Το Design thinking μας δίνει την ευκαιρία να εμπιστευτούμε τη δημιουργικότητα της ομάδας μας, να οργανώσουμε στρατηγικά τις προσπάθειες σχεδιασμού και τη θέση προτεραιοτήτων και να δίνουμε την απαραίτητη προσοχή στις ουσιαστικές ανάγκες των πελατών-χρηστών καθώς επιδιώκουμε να τους βοηθήσουμε.

Στο σεμινάριο αυτό, θα εξασκηθούμε στη μεθοδολογία του Design Thinking και θα κατανοήσουμε πώς, εξασκώντας τις αρχές του Design Thinking, μαθαίνουμε να δουλεύουμε διατηρώντας την αβεβαιότητα και την αμφισημία ως πηγές δημιουργικότητας. Το σεμινάριο διεξάγεται με μια σειρά από παιγνιώδεις ασκήσεις που εναλλάσσονται με σύντομη επεξήγηση και συζήτηση/αναστοχασμό.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Στελέχη που επιδιώκουν μια αρχική εξοικείωση με τον τρόπο σκέψης του Design thinking.
  • Στελέχη που επιθυμούν να προσεγγίσουν, να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν με καινοτόμους τρόπους τις ανάγκες των πελατών τους.

Εισηγητής: Δρ Νίκος Μυλωνόπουλος, Professor of Digital Business, Alba Graduate Business School, The American College of Greece

Ο κ. Ν. Μυλωνόπουλος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Πληροφοριακών Συστημάτων στο ALBA Graduate Business School. Τα εκπαιδευτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα πληροφοριακών συστημάτων ηλεκτρονικού επιχειρείν, στρατηγικής για την πληροφορική, outsourcing υπηρεσιών πληροφορικής, υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, και στα συστήματα διαχείρισης γνώσης. Συνεργάζεται στενά με το Center of Advanced Learning Technologies στο INSEAD (Γαλλία) για την ανάπτυξη προχωρημένων συστημάτων προσομοίωσης που οδηγούν σε σύνθετες δεξιότητες διαχείρισης αλλαγών, συνεργασίας και λήψης αποφάσεων. Διδάσκει αυτά τα θέματα – με χρήση προσομοίωσης – σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει πτυχίο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και διδακτορικό δίπλωμα από το Warwick Business School (Αγγλία). Έχει διδάξει στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Warwick Business School, στο Business School του Loughborough University και στο Birkbeck College (University of London). Η έρευνά του έχει δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα “Communications of the ACM”, “International Journal of Electronic Commerce”, “Electronic Markets”, “International Transactions in OR”, “Journal of the OR Society”, “British Journal of Management”, “Knowledge and Process Management”. Έχει επιμεληθεί τρία βιβλία: “Organizations as Knowledge Systems” (με τον Χ. Τσούκα), “Social and Economic Transformation in the Digital Era” (με τους Γ. Δουκίδη και Ν. Πουλούδη) και “Σύγχρονες Τάσεις στο Μάνατζμεντ” (με τους Χ. Τσούκα και Β. Θεοχαράκη). Έχει συνδιοργανώσει πολλά διεθνή επιστημονικά συνέδρια στην Ελλάδα με πολύ μεγάλη επιτυχία. Έχει συμμετάσχει σε εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα στους τομείς της τηλεματικής, του ηλεκτρονικού εμπορίου, της ηλεκτρονικής μάθησης, του mobile commerce, των κοινωνικοοικονομικών επιστημών, της προσομοίωσης, και έχει διατελέσει επιστημονικός υπεύθυνος σε πολλά από αυτά. Επίσης, έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος σε μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τη Μ. Βρετανία.

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ