Σεμινάριο 10/2023 «Digital Marketing»
Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής: 24 & 26/10/2023 9:30-13:30
Διάρκεια σεμιναρίου: 8 ώρες
Τρόπος διεξαγωγής: Zoom platform
Μέγιστος Αριθμός ατόμων: 24
Κόστος συμμετοχής: δωρεάν για στελέχη εταιρειών-μελών του ΣΕΒ, με συμβολικό τίμημα €50 ευρώ υπέρ του Φιλανθρωπικού Σωματείου Εστία Κοριτσιού «Φιλοθέη η Αθηναία».
Προθεσμία πληρωμής ποσού για την κατοχύρωση της συμμετοχής: 20/10/2023
Προθεσμία αίτησης συμμετοχής: 19/10/2023
Στόχοι Προγράμματος
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να δοθεί μια καλή πρώτη γνώση στους συμμετέχοντες για το digital marketing, να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και τα πλεονεκτήματά του. Μέσα από τη δομή του σεμιναρίου αναλύονται τα εξής:
- Τι είναι το DigitalMarketing
- Βασικές έννοιες στο Digital Marketing
- Ποιες είναι οι βασικές αρχές του digital marketing
- Funnel (Buyer’s Journey)
- Λειτουργίες Marketing & Buyer’s Journey
- Ψηφιακά κανάλια
- Ανάπτυξη & κατανόηση στόχων (ποιες παράμετροι πρέπει να ληφθούν υπόψιν για την ανάπτυξη του brand)
- Χρησιμότητα & αξιοποίηση έρευνας με σκοπό την ανάπτυξη του brand
- Ποια data πρέπει να συλλέξω
- Ποια εργαλεία μπορώ να χρησιμοποιήσω
- Τι κάνει ο ανταγωνισμός
Περιεχόμενο και Ροή
Το σεμινάριο αναπτύσσεται στις παρακάτω ενότητες:
- Foundations of Digital Marketing
- Τι ακριβώς αποζητάνε οι χρήστες;
- Γιατί να κάνω διαφήμιση;
- Ποια είναι τα μοντέλα χρέωσης;
- Digital Display
- Direct
- GDN
- Social Media
- Τι αναρτούμε και που
- Ποιο περιεχόμενο έχει ενδιαφέρον
- Analytics
- Google Analytics
- Social Media Insights
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη marketing, πωλήσεων ή εμπορικού τμήματος, καθώς και σε ελεύθερους επαγγελματίες ή επιχειρηματίες που θέλουν να έχουν την επίβλεψη των πρακτικών του digital marketing, ώστε να βρίσκονται σε θέση να καταλάβουν ποια αποτελέσματα είναι σημαντικά σε μια εταιρεία και να λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με τις στρατηγικές και τις τακτικές Digital Marketing του Οργανισμού τους.
Εισηγητής: Γιώργος Αναγνωστόπουλος Teaching Fellow, Alba Graduate Business School, The American College of Greece – Ιδρυτής / Πρόεδρος, Socialab
Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος είναι επιχειρηματίας, κυρίως στο χώρο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης. Οι τρέχουσες του δραστηριότητες περιλαμβάνουν τέσσερις εταιρείες στον κλάδο business services. Ο ίδιος έχει τιμηθεί δύο φορές ως National Winner στα European Business Awards και στα ACQ Global Awards. Το 2009, ιδρύει την Socialab, ένα digital-first advertising agency, το οποίο έχει κερδίσει την αναγνωρισιμότητα του στην ελληνική αγορά, με 70 στελέχη και περισσότερους από 90 ενεργούς πελάτες κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, ενώ βρίσκεται στις 20 κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Σήμερα, ο κ. Αναγνωστόπουλος είναι Διευθυντής Προγράμματος στον Τομέα του Digital Marketing στο τμήμα Executive Development στο Alba Graduate Business School. Από το 2011, έχει εκπαιδεύσει προσωπικά περισσότερα από 2.500 στελέχη. Συχνά συμμετέχει ως ομιλητής σε συνδιαλέξεις και εταιρικές εκδηλώσεις, καθώς επίσης και ως μέλος της κριτικής επιτροπής σε επιχειρηματικούς και διαφημιστικούς διαγωνισμούς.