Στην παρούσα έρευνα αποδεικνύεται ότι στην περίοδο 1998 – 2002:
- Οι βιομηχανικές επιχειρήσεις οι οποίες πέτυχαν μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεών τους βρίσκονται σε όλους τους κλάδους δραστηριότητας αλλά υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να ανήκουν σε γρήγορα αναπτυσσόμενους κλάδους.
- Το μέγεθος των επιχειρήσεων φαίνεται να παίζει σημαντικότερο ρόλο στη δυναμική τους πορεία απ’ ότι ο κλάδος στον οποίο ανήκουν. Ειδικότερα, μια μικρού ή μεσαίου μεγέθους επιχείρηση είναι περισσότερο πιθανό να παρουσιάζει μια ακραία πορεία, δηλαδή, είτε να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, είτε να συρρικνώνεται, με κριτήριο την αύξηση των πωλήσεων. Αντίθετα οι μεγάλες επιχειρήσεις κατά κανόνα παρουσιάζουν μια σταθερή ενδιάμεση πορεία. Η παραπάνω πραγματικότητα οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι οι μικρές απόλυτες τιμές των μεγεθών μιας μικρής επιχείρησης, ακόμα και με μια σχετικά μικρή διακύμανση μπορούν να εμφανίσουν μεγάλες ποσοστιαίες μεταβολές. Ένας άλλος λόγος που εξηγεί επίσης την ακραία αυτή πορεία, είναι ότι οι μικρές επιχειρήσεις είτε προσαρμόζονται γρηγορότερα στις βραχυχρόνιες και απότομες αλλαγές στο οικονομικό περιβάλλον, οπότε και εμφανίζονται περισσότερο δυναμικές, είτε ακριβώς λόγω του μεγέθους τους δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν άλλες ευκαιρίες, οπότε και βραδυπορούν.