Δελτίο Ανταγωνιστικότητας, τεύχος 24 Νοέμβριος 2004

Οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων  και υπηρεσιών σχεδόν διπλασιάστηκαν από 14,6 δις δολάρια το 1990 σε 30,6 δις. το 2002.  Αυτή η εξέλιξη επηρεάζεται από τη διαφορετική δυναμική των επιμέρους κατηγοριών προϊόντων στις διεθνείς αγορές,  από αλλαγές των μεριδίων που αποσπούν οι ελληνικές εξαγωγές στις επιμέρους κατηγορίες, αλλά και από παράγοντες όπως οι συναλλαγματικές ισοτιμίες και οι διεθνείς τιμές βασικών εξαγωγικών εμπορευμάτων, όπως τα καύσιμα.

Σκοπός της ανάλυσης είναι να διαχωρίσει τις εξελίξεις, να αναδείξει τα προϊόντα που κέρδισαν μερίδια στις διεθνείς αγορές και εκείνα που έχασαν, να ορίσει τις περιοχές προσανατολισμού των ελληνικών εξαγωγών και τις διαχρονικές αλλαγές τους.

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ