Accenture A.E.: Ο αναδυόμενος «μετα-ψηφιακός» κόσμος παρέχει ευκαιρίες στις επιχειρήσεις να δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες
Σύμφωνα με τη φετινή μελέτη, με τίτλο «The Post-Digital Era is Upon Us — Are You Ready for What’s Next?», οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε ένα κρίσιμο σημείο. Οι ψηφιακές τεχνολογίες επιτρέπουν στις εταιρείες να κατανοούν τους πελάτες τους σε μεγαλύτερος βάθος, παρέχουν περισσότερα κανάλια με τα οποία μπορούν να τους προσεγγίζουν και παράλληλα δίνουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τα οικοσυστήματά τους με νέους εταίρους. Παρόλα αυτά, οι ψηφιακές τεχνολογίες δεν αποτελούν πλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα- αλλά εισιτήριο εισόδου.
Στην πραγματικότητα, 79% των 6.600 στελεχών από όλον τον κόσμο που συμμετείχαν στην έρευνα, πιστεύουν ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες – συγκεκριμένα κοινωνική δικτύωση, κινητές εφαρμογές, ανάλυση δεδομένων (analytics) και υπολογιστικό νέφος (cloud) – αποτελούν πλέον μέρος του κεντρικού τεχνολογικού κορμού των οργανισμών τους.
«Ένας μετα-ψηφιακός κόσμος δε σημαίνει ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν παρελθόν», δήλωσε ο Paul Daugherty, επικεφαλής τεχνολογίας και καινοτομίας της Accenture. «Αντιθέτως – θέτουμε ένα νέο ερώτημα: Δεδομένου ότι όλοι οι οργανισμοί αναπτύσσουν την ψηφιακή τους τεχνογνωσία, με ποιον τρόπο θα ξεχωρίσετε εσείς; Στην εποχή αυτή, η επιδερμική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας δεν είναι πλέον αρκετή. Η μελέτη Technology Vision επισημαίνει τους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί πρέπει να χρησιμοποιούν νέες ισχυρές τεχνολογίες ώστε να καινοτομούν σε επίπεδο επιχειρηματικού μοντέλου και να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες τους. Ταυτόχρονα, τα ηγετικά στελέχη πρέπει να αναγνωρίσουν ότι οι ανθρώπινες αξίες, όπως η εμπιστοσύνη και η υπευθυνότητα, δεν είναι απλώς διαφημιστικά κλισέ αλλά κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας».