BOUSSIAS COMMUNICATIONS: Customer Loyalty Management Conference 2019

28 Νοεμβρίου 2019 | Νέα Μελών
Προσωποποιημένη εμπειρία και υπέρβαση των προσδοκιών μετατρέπουν  τον καταναλωτή σε advocate

Τις πιο δυναμικές τάσεις, τα διαθέσιμα εργαλεία και καινοτόμες λύσεις για την επίτευξη καταναλωτικής πιστότητας στη μετά GDPR εποχή παρουσίασαν διεθνείς και Έλληνες experts στο πλαίσιο του Customer Loyalty Management Conference που διοργάνωσε το Marketing Week της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ, την Τρίτη 19 Νοεμβρίου. 

Στο προσκήνιο τέθηκε η σημασία της συγκρότησης μιας συνεπούς στρατηγικής CX που να διαπερνά κάθε κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας, την οποία πρωτίστως θα προωθεί η ηγεσία και θα υποστηρίζει το ανθρώπινο δυναμικό σε όλα τα touchpoint με τον πελάτη. Νέες ψηφιακές καινοτομίες αλλά και τα εργαλεία του neuromarketing ενσωματώνονται σταδιακά στη φαρέτρα των marketeers, με στόχο την προσφορά προσωποποιημένων, αξιομνημόνευτων εμπειριών που ενισχύουν τη συναισθηματική σύνδεση και κάνουν τον πελάτη να γίνεται ο ίδιος brand ambassador, σε μια εποχή που η πιστότητα κερδίζεται, όχι με την ανταπόκριση στις απαιτήσεις του, αλλά στην υπέρβασή τους. Με τα προγράμματα πιστότητας να αποτελούν βασικό πυλώνα σε αυτήν την προσπάθεια, οι εισηγητές εντόπισαν τα στοιχεία που διασφαλίζουν την αποτελεσματικότητά τους και μοιράστηκαν τρόπους για βέλτιστη αξιοποίηση του πλούτου των δεδομένων που παράγουν. 

Η εταιρεία QIVOS ήταν χρυσός χορηγός του συνεδρίου και η PREDICTA μεγάλος χορηγός. Χορηγοί οι εταιρείες POBUCA και OPTIMAL HR. Υποστηρικτές η 3M και η witside. Χορηγός διερμηνείας η eltranslation, ενώ το conferience ήταν χορηγός συνεδριακής εμπειρίας.

BOUSSIAS COMMUNICATIONS

Η Βοussias Communications είναι ο ηγετικός οργανισμός κλαδικής επικοινωνίας που ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Επιχειρηματίες και στελέχη σε δεκάδες κλάδους και αγορές, στηρίζονται σε πρωτοποριακά περιοδικά, newsletters και επίκαιρες ειδικές εκδόσεις για τη σε βάθος επαγγελματική ενημέρωση, ειδησεογραφία, ανάλυση αγορών και σχηματισμό απόψεων.

Από το 2001 η Βοussias Communications δημιουργεί και διοργανώνει επαγγελματικά συνέδρια με την συμμετοχή κορυφαίων διεθνών ομιλητών, ακαδημαϊκών και υψηλόβαθμων στελεχών από τις μεγαλύτερες εταιρείες, προσφέροντας γνώση υψηλής αξίας και δυνατότητες ουσιαστικής δικτύωσης. Από το 2010 η εταιρεία στηρίζοντας έμπρακτα την επιχειρηματική αριστεία, θεσπίζει βραβεία ανά επιχειρηματικό κλάδο με την συμμετοχή κλαδικών φορέων, πανεπιστημιακών και διεθνώς αναγνωρισμένων επαγγελματιών, με σκοπό να αναδεικνύουν και να επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στην χώρα μας.

 

Περισσότερα νέα της Εταιρείας

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ