ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ: Δυναμική πορεία ανάπτυξης με κοινωνική υπευθυνότητα
Παρά το ότι το 2015 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τη χώρα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ξεκίνησε την υλοποίηση επενδυτικού πλάνου 4 εκατ. ευρώ, το οποίο αφορά στη δημιουργία μονάδων παραγωγής νέων συσκευασιών φιλικών προς το περιβάλλον, με περαιτέρω αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας των εργοστασίων και δημιουργία πολλών νέων θέσεων εργασίας, ειδικά σε μία περιοχή που έχει «χτυπηθεί» από την ανεργία, όπως είναι η Ήπειρος.
Στο πλαίσιο του επενδυτικού πλάνου, περιλαμβάνεται η είσοδος της εταιρείας στην ιδιωτική ετικέτα (private label). Σήμερα η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ έχει επιτύχει τη συνεργασία με τις μεγαλύτερες επώνυμες αλυσίδες λιανικής στην εγχώρια αγορά.
Παράλληλα, ανανεώθηκαν οι ετικέτες σε όλα τα επώνυμα προϊόντα ΖΑΓΟΡΙ.
Οι επενδυτικές κινήσεις της εταιρείας, οι οποίες συνεχίζονται την τρέχουσα χρονιά περιλαμβάνουν την επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων στις παραγωγικές μονάδες με στόχο την επέκταση αποθηκευτικών χώρων, καθώς και κατασκευή νέων γραφείων διοίκησης τόσο στην έδρα στα Ιωάννινα, όσο και στην Αθήνα.
Με το δραστήριο εξαγωγικό πλάνο της εταιρείας, το ΖΑΓΟΡΙ σήμερα βρίσκεται σε 22 χώρες στον κόσμο, «ταξιδεύοντας» από την Ευρώπη μέχρι την Αυστραλία, και από τις ΗΠΑ και τον Καναδά μέχρι τη Ρωσία και την Κίνα.
Η ετικέτα «Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ» έχει μεταφραστεί σε 10 ξένες γλώσσες, ενώ το προϊόν εμφιαλώνεται σε συσκευασίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις κάθε ξένης αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε χώρας.
Για το 2016, η εταιρεία συνεχίζει δυναμικά τις εξαγωγές, διερευνώντας αγορές όπου το ΖΑΓΟΡΙ είναι ανάγκη, όπως στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου και τη Μέση Ανατολή. Στόχος είναι το ΖΑΓΟΡΙ και οι συσκευασίες του να αποτελούν «άξιους πρεσβευτές» της χώρας μας στο εξωτερικό.
Site: www.zagoriwater.gr :Ζαγόρι, Φυσικό Μεταλλικό Νερό
Στο πλαίσιο της κοινωνικής υπευθυνότητας, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ μένοντας πιστή στον δρόμο που πρώτη στην κατηγορία της χάραξε εδώ και χρόνια, συνεισφέρει, μέσα από τη νέα της καμπάνια, στη διαμόρφωση μιας αισιόδοξης νοοτροπίας, προτρέποντας το κοινό να σκεφθεί με αυτόν τον τρόπο και προκαλώντας το να αναγνωρίσει το καλό που έχει μέσα του και να δει τα μικρά θαύματα γύρω του. Το αισιόδοξο αυτό μήνυμα της καμπάνιας υπογράφει το ρητό του Άλμπερτ Αϊνστάιν «υπάρχουν δύο τρόποι να ζεις τη ζωή σου. Ο ένας λες και τίποτα δεν είναι θαύμα. Ο άλλος λες και όλα είναι ένα θαύμα». Το μήνυμα απογειώνεται με την κοινωνική προσφορά στο σημαντικό έργο της ΕΛΕΠΑΠ. Η εταιρεία «υιοθετεί» τα άπορα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το πρόγραμμα αποκατάστασής τους, γεγονός που θα δώσει στους μικρούς αυτούς μαθητές τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε χρήσιμα και δραστήρια μέλη της κοινωνίας.
Είναι χαρακτηριστικό να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη καμπάνια, έχει λάβει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις όντας στον αέρα μόλις 6 μήνες!