ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ: Στρατηγικές επενδύσεις για την ανάπτυξη εξαγώγιμων brands
Η εταιρία Παπουτσάνης στο πλαίσιο της εξωστρέφειας τα τελευταία χρόνια, επενδύει στρατηγικά, λαμβάνοντας μέρος σε μεγάλες και σημαντικές εκθέσεις του εξωτερικού – σε Ευρώπη και Αμερική- προωθώντας τόσο τα δικά της brands, όσο και την δυνατότητά της να παράγει για τρίτους ποιοτικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές και ενισχύοντας έτσι σημαντικά την αναγνωσιμότητα της σε διεθνές επίπεδο.
Η στρατηγική επιλογή επένδυσης στην προώθηση των εξαγώγιμων brands και των εξαγωγικών δυνατοτήτων της εταιρείας, φέρνει, σταδιακά και σταθερά, εξαιρετικά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου, αναπτύσσοντας την συμμετοχή των εξαγωγών στον τζίρο της εταιρείας σε ένα ποσοστό που ξεπερνά πλέον το 40% και καθιστώντας την Παπουτσάνης ως έναν από τους πλέον αξιόπιστους παραγωγούς στον τομέα της με μακροχρόνιες συνεργασίες με πολύ μεγάλες διεθνείς εταιρίες και παγκόσμια brands σε Ευρώπη και Αμερική.
Πρωτοβουλίες σε θέματα αναβάθμισης H&R & Οργανωτικής Καινοτομίας
Η Παπουτσάνης στα πλαίσια της διαρκούς αναβάθμισης H.R και οργανωτικής καινοτομίας με βάση τους διεθνή κανονισμούς της καλής λειτουργίας είναι πάντα στην πρώτη γραμμή ακολουθώντας πιστά το πρωτόκολλο με βάση τις κατευθύνσεις από τους επίσημους φορείς τόσο από Ελλάδα όσο και από Ευρώπη.
Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι έχουμε αναπτύξει το σύστημα ελέγχου από το SMETA (Sedex Members Ethical Trade Audit) το οποίο είναι μια μεθοδολογία ελέγχου αλλά και ορθών πρακτικών σε θέματα τεχνικών ηθικού εμπορίου.
Νέες επενδυτικές πρωτοβουλίες & νέες προϊοντικές γραμμές με έμφαση την Καινοτομία
Το καθετοποιημένο εργοστάσιο της Παπουτσάνης αποτελείται από πέντε διαφορετικές μονάδες:
- Παραγωγή μάζας καλλυντικών
- Συσκευασία καλλυντικών
- Παραγωγή μάζας σαπώνων
- Συσκευασία σαπώνων
- Παραγωγή πλαστικών υλικών συσκευασίας για την μονάδα συσκευασίας καλλυντικών
Με κατάλληλες επενδύσεις σε κάθε μια από τις μονάδες επιτεύχθηκε μείωση κόστους παραγωγής που επιτρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί στην παγκόσμια αγορά.
Στην μονάδα παραγωγής μάζας καλλυντικών έχει εγκατασταθεί υψηλών προδιαγραφών αυτοματισμός για την διακίνηση των α΄ υλών και των ενδιάμεσων υγρών προϊόντων με αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγικότητας.
Στην συσκευασία καλλυντικών εγκαταστάθηκε νέα γραμμή συσκευασίας σωληναρίων..
Στην παραγωγή μάζας σαπώνων έγινε εγκατάσταση ενός κεντρικού συστήματος αυτομάτου ελέγχου επιτυγχάνοντας έτσι αυτόματο έλεγχο στην διαδικασία μεταφοράς α΄ υλών και προϊόντων και επιπρόσθετα με βοηθητικά όργανα ελέγχου των διεργασιών μετατρέψαμε την εμπειροτεχνία μας στη διαδικασία παραγωγής σαπωνόμαζας σε μια αυτοματοποιημένη διαδικασία υψηλών προδιαγραφών.
Στην συσκευασία σαπώνων με κατάλληλες έξυπνες – hi –end επενδύσεις αξιοποιήσαμε τις υπάρχουσες μηχανές για την αύξηση των διαθέσιμων συνδυασμών, του τύπου/σχήματος/μεγέθους του σαπουνιού, με τα διάφορα διαθέσιμα είδη συσκευασίας, με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Στην μονάδα των πλαστικών έγινε επένδυση σε νέα καλούπια διαμόρφωσης πλαστικών συσκευασίας που είχε ως αποτέλεσμα βελτίωση της ποιότητας και αύξηση της παραγωγικότητας.
Οι παραπάνω επενδύσεις είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των τύπων των παραγόμενων προϊόντων με καλλίτερη ποιότητα και μικρότερο κόστος.
Νέες συνεργασίες σε εμπορικά δίκτυα
Οι σημαντικότερες νέες συνεργασίες της Παπουτσάνης για το 2015 στο πλαίσιο των εξαγωγών έχουν να κάνουν και με τον κλάδο των ξενοδοχειακών προϊόντων και με τον κλάδο των στερεών σαπουνιών όπου η εταιρεία φημίζεται για την τεχνογνωσία της εδώ και 145 χρόνια αλλά και τέλος με τον κλάδο των καλλυντικών που βασίζονται στο ελαιόλαδο και τα ευεργετικά του οφέλη για την ομορφιά και την περιποίηση του δέρματος .
Ειδικότερα στο κομμάτι των ξενοδοχειακών καλλυντικών και στα πλαίσια της στρατηγικής συνεργασίας της Εταιρίας με την Sysco Guest Supply, έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακών καλλυντικών διεθνώς, θα ξεκινήσει συνεργασία από το δεύτερο μισό του έτους την τροφοδοσία διεθνούς αλυσίδας ξενοδοχείων 5 αστέρων σε όλη την Ευρώπη.
Η συγκεκριμένη συνεργασία αφορά περισσότερα από 30 εκατομμύρια τμχ / έτος και εκτιμάται ότι δύναται να προσθέσει ετησίως περίπου 1,7 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της Παπουτσάνης.
Στο κλάδο των στερεών σαπουνιών νέα συνεργασία ξεκίνησε στα τέλη του 2014 αρχές του 2105 με την ισπανική αλυσίδα DIA (Distribuidora Internacional de Alimentacion) η Παπουτσάνης, για την παραγωγή στερών σαπουνιών τα οποία θα διατίθενται σε Ισπανία και Πορτογαλία σε περίπου 5.400 καταστήματα λιανικής με προσδοκώμενες ετήσιες πωλήσεις περίπου 1,1 εκατ. ευρώ.
Τέλος, στρατηγικής σημασίας είναι και η αποκλειστική συνεργασία με αλυσίδα καλλυντικών στη Ρωσία με ηγετική θέση στην αγορά ομορφιάς και αφορά την καλλυντική σειρά περιποίησης του δέρματος και των μαλλιών, OLIVIA της Παπουτσάνης, που βασίζεται στο ελληνικό οργανικό ελαιόλαδο και σε οργανικά εκχυλίσματα του δέντρου της ελιάς τα οποία έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φαρμακευτικής, Τομέας Φαρμακογνωσίας & Χημείας Φυσικών Προϊόντων.
Δήλωση του κ. Ιωακείμ Τζουμάκη, Head Corporate της ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ : «Ο πιο απλός τρόπος για μια επιχείρηση να πετύχει είναι να δείχνει γνήσιο σεβασμό προς τους καταναλωτές, τους προμηθευτές, τους διανομείς και τους εργαζόμενους.
Για την Παπουτσάνης, είναι και ο μόνος τρόπος.
Η ποιότητα είναι βασικός πυλώνας όλα αυτά τα χρόνια της ιστορίας μας, μια αξία για την οποία εργαζόμαστε με συνέπεια, ενώ συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε με έμφαση σε καινοτομία, κοινωνική ευθύνη και αξιοπιστία.
Διατηρούμε με περηφάνια τις αξίες που μας έχουν κάνει να ξεχωρίζουμε στις καρδιές των καταναλωτών και δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη!»