TÜV AUSTRIA Hellas: Ανθρωπιστική βοήθεια για την Ουκρανία

3 Απριλίου 2022 | Νέα Μελών

H TÜV AUSTRIA Hellas, ο κορυφαίος Οργανισμός Πιστοποίησης και Επιθεωρήσεων στην Ελλάδα, ένωσε τις δυνάμεις της με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τους «Γιατρούς του Κόσμου» και προσέφερε Ιατροφαρμακευτικό Υλικό και Είδη Πρώτης Ανάγκης για την ανακούφιση των πολιτών της Ουκρανίας, αποδεικνύοντας τη διαχρονική μέριμνα και το σεβασμό στις ανθρώπινες αξίες.

Ειδικότερα, η TÜV AUSTRIA Hellas, ανοίγοντας μια μεγάλη αγκαλιά για τις οικογένειες, που έρχονται αντιμέτωπες με τις καταστροφικές συνέπειες του πολέμου, και σε συνεργασία με «Το Χαμόγελο του Παιδιού», έστειλε βρεφικά γάλατα & κρέμες καθώς και είδη υγιεινής. Επιπλέον, σε συνεργασία με τους «Γιατρούς του Κόσμου», απέστειλε φάρμακα για την άμεση φροντίδα του εκτοπισμένου άμαχου πληθυσμού της Ουκρανίας.

Η TÜV AUSTRIA Hellas για ακόμη μια φορά ενεργοποιείται δυναμικά, αποδεικνύοντας την αλληλεγγύη, που βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της, αλλά και την ευαισθησία της σε θέματα, που αφορούν την Κοινωνία. Με Υπευθυνότητα και συνέπεια, συνεισφέρει, με όσα μέσα διαθέτει, στην ενίσχυση της ανθρωπιστικής βοήθειας για τα παιδιά, τις οικογένειες, τους πολίτες της Ουκρανίας και με συνοδοιπόρους αξιόπιστους Οργανισμούς φροντίζει, η προσφορά να συναντήσει απτά την ανάγκη.

TÜV AUSTRIA Hellas

Η TÜV AUSTRIA Hellas, ο κορυφαίος οργανισμός επιθεώρησης, πιστοποίησης και τεχνικών ελέγχων στην χώρα μας, εγκαινίασε την Τρίτη 30 Νοεμβρίου το νέο υπερσύγχρονο IT Regional Service Center του TÜV AUSTRIA Group. Η σημαντική αυτή επένδυση στην Ελλάδα, περιλαμβάνει τη λειτουργία ενός καινοτόμου technological hub που θα εξυπηρετεί τις συνολικές ανάγκες του Ομίλου και ανοίγει δεκάδες θέσεις εργασίας εντός του 2022.

Τα εγκαίνια του IT Regional Service Center πραγματοποιήθηκαν από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κο Άδωνι Γεωργιάδη και τον κο Ιωάννη Καλλιά, Διευθύνοντα Σύμβουλο της TÜV AUSTRIA Hellas και Executive Business Director Business Assurance του TÜV AUSTRIA Group. Αξίζει να αναφερθεί ότι το IT Regional Service Center θα προσφέρει σε όλες τις εταιρείες του Ομίλου ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων το International Service Desk -1st level support, IT Support, με υπηρεσίες σε Αγγλικά και Γερμανικά, καθώς και εξειδικευμένες υπηρεσίες 2nd level support για International PROGRESS ERP Application, PROGRESS ERP (Java) Developers, SAP BI, SharePoint experts, TAMI experts, κ.ά.

Περισσότερα νέα της Εταιρείας

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ