Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: από τη θεωρία στην πράξη»
Ο ΣΕΒ διοργανώνει Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: από τη θεωρία στην πράξη», την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020, και ώρα 16:00 μ.μ.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν σημαντικά εργαλεία εξαγωγών. Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πρακτική εφαρμογή και με απώτερο σκοπό, οι ελληνικές επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις ανάγκες που επικρατούν στο διεθνές εμπόριο, αλλά και να αναπτύξουν ή να εξελίξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις στα θέματα αυτά. Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων.
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα παρουσιαστεί και ο πρόσφατος Πρακτικός Οδηγός E- Commerce του ΣΕΒ για τη σωστή επικοινωνία με τον καταναλωτή.
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του εργαστηρίου εδώ.
Δείτε εδώ την εκδήλωση
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Τομέα Βιομηχανίας, Ανάπτυξης, Δικτύων & Περιφερειακής Πολιτικής (κα. Βίκυ Μακρυγιάννη, Τ: 211 5006 121, E: ir@sev.org.gr) και τον Τομέα Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος και Ρυθμιστικών Πολιτικών (κα. Αθηνά Βουνάτσου, Τ: 211 5006 109, E: eper@sev.org.gr).
Δείτε όλες τις παρουσιάσεις:
Οφέλη και προκλήσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ στις εξαγωγές
Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Founder, Socialab
Η εμπειρία του εξαγωγικού ψηφιακού μάρκετινγκ στον κλάδο των καλλυντικών
Παναγιώτης Δρόσος, Global Business Development Director, Κορρές Φυσικά Προϊόντα
Η νέα πραγματικότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Άγγελος Γαλανάκης, Head of Sales Greece, Bulgaria, Cyprus & Malta, Google
Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τον ψηφιακό καταναλωτή
Κατερίνα Φραιδάκη, Πρόεδρος, Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), E- Commerce coordinator, Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN)